پمپ باد دستی کوچک اینتکس intex 69613

intex 69613

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی کوچک اینتکس intex 69613 با قابلیت کارکرد آسان در اختیار علاقه مندان است و می تواند آن ها را به راحتی مجاب به خریداری کند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است و از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که افراد قادر به راه اندازی انواع وسایل بادی می شوند. کارکرد آن بسیار ساده است اما محصولات بادی که به وسیله آن راه اندازی می شوند محدود می گردد. بدنه دارای یک سری است که به محصولات بادی متصل می شود و با حرکت دادن بدنه میزان باد مورد نیاز تامین خواهد شد. در نتیجه کسانی که به سمت داشتن محصولات بادی مختلف با ساختار ساده جذب می شوند این پمپ دستی را نیز خریداری کنند تا در هر زمان که مایل هستند به راه اندازی و استفاده از آن بپردازند.

پمپ باد دستی کوچک اینتکس intex 69613 ارزان | اینتکس ایرانبدنه سبک است و کارکرد آن ساده می باشد. برای به همراه داشتن محصول نیز مشکلی برای افراد ایجاد نخواهد شد و در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. پمپ باد کاربردی است و به دلیل داشتن ابعاد کوچک به آن پمپ باد دستی مینی گفته می شود. توجه به کارکرد محصول و میزان مزیت وجود آن جزو ضروری ترین بخش های خرید این پمپ باد است که افراد نسبت به آن اقدام می کنند. خرید پمپ باد دستی کوچک اینتکس intex 69613 از طریق فروشگاه اینتکس ایران به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری انجام می شود.

پمپ باد دستی کوچک اینتکس intex 69613 اصل | اینتکس ایران

 نوعدستی
طول29 سانتیمتر
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
حجم بادنصف پمپ 68612
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشندارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل تک حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...