پمپ باد دستی متوسط اینتکس Intex 68614

Intex 68614

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی متوسط اینتکس Intex 68614 دارای ابعاد بزرگ تر نسبت به مورد مشابه می باشد و به این ترتیب میزان باد بیش تری تولید می کند. محصول متناسب با انواع وسایل بادی بوده است و بر روی هر یک از آن ها به راحتی ثابت می شود. به وسیله قرار دادن پا بر روی بخش پایینی محصول و ثابت ماندن آن بر روی سطح زمین کارکرد آن ایجاد می شود. چرا که با نبود تحرک کارکرد محصول آسان تر می شود و مشکلی از این بابت ایجاد نخواهد شد. داشتن سری های مختلف برای اتصال به بدنه محصولات بادی برای راه اندازی از جمله مزیت های موجود در این محصول است که می تواند انواع وسایل بادی را راه اندازی نماید و برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد سازد. پمپ باد دستی به ساده ترین صورت کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

 در نتیجه می توان آن را در موقعیت های مختلف با خود به همراه داشت و از داشتن آن لذت برد. پمپ باد دستی وزن کمی دارد و از ابعادی تشکیل شده است که به راحتی برای حمل و نقل و جا به جایی به نقاط مختلف آماده بوده است. از این رو می توان آن را در زمان رفتن به گردش و مسافرت به همراه داشت و در این صورت محصولات بادی را به صورت خالی از باد با خود برد. خرید پمپ باد دستی متوسط اینتکس Intex 68614، از وسایل مورد نیاز و ضروری از فروشگاه اینتکس ایران صورت می گیرد.

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری محصولات بادی متوسط و بزرگ
 ابعاد بسته بندی 38*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشندارد
 سایر ویژگی ها مناسب لوازم بادی کوچک و متوسط
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت باد زدن در دو جهت
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...