پمپ باد دستی بست وی بزرگ Bestway 62030

Bestway 62030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان

پمپ باد دستی بست وی بزرگ Bestway 62030 از بدنه ای با ابعاد متوسط تشکیل شده است که با این ابعاد شناخته شده است. این محصول جهت راه اندازی انواع وسایل بادی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. ارتفاع این پمپ تنها 38 سانتی متر است و قابلیت به همراه داشت و جا به جایی آن نیز آسان بوده است. در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و در زمان رفتن به گردش و مسافرت نیز با خود به همراه داشت. قیمت محصول نیز بر اساس کاربرد آن بسیار کم است و به صرفه ترین خرید برای راه اندازی محصولات بادی در دسترس می باشد. دارندگان وسایل بادی مختلف می توانند این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند تا در هر زمان که مایل هستند به استفاده کردن از آن ها اقدام نمایند.

پمپ باد دستی بست وی بزرگ Bestway 62030 | اینتکس ایران

این پمپ باد دستی ساخت شرکت بست وی است و از کیفیت بالا برخوردار است. دوام و مقاومت موجود در بخش های مختلف محصول سبب شده است تا در طولانی مدت بتوان از داشتن آن لذت برد و از آن بهره مند شد. دستگاه مورد نظر وزن کمی دارد و از بدنه ای پلاستیکی برخوردار می باشد. بنابراین می توان با این وزن کم به راحتی آن را حمل و نقل کرد و یا برای نگه داری از آن فضایی کوچک و کم جا را در نظر داشت. جهت خرید این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

خرید پمپ باد دستی بست وی بزرگ | اینتکس ایران

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 38*22*12 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت باد زدن در دو جهت
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...