پمپ باد دستی اینتکس Intex 68612

Intex 68612

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی اینتکس Intex 68612 مشکی رنگ ساده ترین نوع پمپ باد در گروه لوازم یدکی اینتکس است که به راحتی کاربرد دارد و می تواند میزان باد زیادی تولید کند. این محصول توانایی راه اندازی استخر های باد و تشک های بادی و مانند این ها را دارد که در نتیجه می توان تمامی وسایلی که با آن در ارتباط هستید را راه اندازی و آماده استفاده نماید. پمپ باد دستی کاربرد زیادی دارد به طوری که به راحتی همراه افراد در مسافرت و گردش نیز قرار می گیرد و می تواند به سرعت کار خود را به سرانجام برساند. محصول مورد نظر به وسیله پا بر روی سطح زمین ثابت می ماند و می تواند بدون تحرک باشد. در این زمان با فشار دادن اهرم میزان باد زیادی تولید می شود و به بدنه محصولات بادی وارد می شود.

فروش پمپ باد دستی اینتکس Intex 68612 | اینتکس ایران مسیر ورود باد به بدنه محصولات بادی نیز به وسیله شلنگ متصل به پمپ باد صورت می گیرد. این شلنگ در سر خود دارای سه نازل می باشد که متناسب با دریچه های انواع محصولات بادی ساخته شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد و نسبت به داشتن آن نیز اقدام نمود. پمپ باد دستی بهترین نمونه برای مسافرت و گردش به نقاط مختلف است و وسایلی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرد را نیز راه اندازی می کند. چنانچه قصد خرید پمپ باد دستی اینتکس Intex 68612 را دارید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

پمپ باد دستی اینتکس Intex 68612 ارزان | اینتکس ایران

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری محصولات بادی کوچک
 ابعاد بسته بندی 30*10*10 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشندارد
 سایر ویژگی ها مناسب لوازم بادی کوچک
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...