پمپ باد دستی اصل بست وی Bestway 62003

Bestway 62003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان

پمپ باد دستی اصل بست وی Bestway 62003 از بدنه ای با ساختار بسیار ساده تشکیل شده است که می تواند کاربرد های زیادی داشته باشد و به دلیل وجود خروجی های متنوع برای اغلب محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات بادی ساده و کوچک که در تمامی محیط ها حتی در منزل نیز کاربرد دارد می تواند به وسیله این پمپ باد راه اندازی شود و در نتیجه می توان با خیالی اسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. پمپ باد دستی به ساده ترین حالت ممکن کار می کند و تنها با فشار دادن اهرم بدنه کارکرد آن صورت می گیرد بنابراین می توان با خیالی آسوده انواع محصولات را برای استفاده آماده کرد.

پمپ باد دستی اصل بست وی Bestway 62003 | اینتکس ایران

با هر میزان فشار که به روی اهرم وارد می شود میزان زیادی باد وارد بدنه می شود. از این رو می توان گفت که سرعت راه اندازی تمامی محصولات بادی به وسیله این محصول زیاد است و در کم ترین زمان صورت می گیرد. محصول مورد نظر بدنه ای پلاستیکی دارد اما از مقاومت زیادی تشکیل شده است. میزان فشاری که بر روی بدنه وارد می شود مشکلی برای سلامت محصول ایجاد نمی کند و می تواند ایجاد سازگاری نماید. محصول مورد نظر را از طریق سایت فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهید تا برای انواع وسایل بادی که مورد استفاده قرار می دهید مد نظر قرار دهید.

خرید پمپ باد دستی اصل بست وی | اینتکس ایران

 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 7*7*36 سانتی متر 
 شرکت سازنده بست وی 
 پمپاژدارد
 مکشندارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...