پمپ باد بزرگ پدالی Intex 68610

Intex 68610

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

پمپ باد بزرگ پدالی Intex 68610 از سری محصولات منحصر به فرد و پر کاربرد است که به راحتی بدنه های بزرگ را راه اندازی می کند. در واقع این محصول دارای بدنه ای حرفه ای و منحصر به فرد می باشد که می توان از آن برای راه اندازی انواع محصولات بادی استفاده کرد اما دارای ساده ترین طراحی بدنه می باشد. کاربرد زیاد محصول و راحت بودن تولید باد به وسیله آن سبب جلب مخاطب شده است و تمایل آن ها به خرید را افزایش داده است. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن این محصول اقدام کرد و بدنه را برای داشتن در موقعیت های مختلف به کار گرفت. 

پمپ باد مد نظر به راحتی توسط فشار دادن پا بر روی پدال باد تولید می کند و این باد از طریق شلنگ به بدنه محصولات بادی وارد می شود. سری های مختلف در این محصول وجود دارد که امکان راه اندازی تمامی وسایل بادی را میسر می سازد. این پمپ باد برای راه اندازی انواع استخر بادی تخت و تشک بادی و قایق های بادی مد نظر قرار گرفته می شود و می تواند انواع حرفه ای محصولات را به راحتی نصب و راه اندازی نماید. این پمپ باد بدنه ای بزرگ دارد و به مراتب می تواند بیش ترین میزان باد را تولید کند. خرید پمپ باد بزرگ پدالی Intex 68610 از طریق سایت فروشگاه اینتکس امکان پذیر خواهد بود.

 نوع پدالی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 33*22*7 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 قابلیت حمل آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...