پمپ باد برقی چند کاره اینتکس Intex 66622

Intex 66622

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,710,000 تومان

پمپ باد برقی چند کاره اینتکس Intex 66622 بهترین گزینه برای استفاده در محیط بیرون از منزل است که دسترسی به پمپ باد های دیگر میسر نیست. این محصول دارای باتری می باشد که با اتصال به برق شارژ می شود و می تواند میزان باد مورد نیاز برای راه اندازی انواع وسایل بادی را به آن منتقل کند. محصول دارای قدرت 220-240 ولت است و در هر دقیقه 600 لیتر باد به داخل محصولات بادی وارد می کند. در نتیجه بدنه های بزرگ محصولات بادی در زمان کم راه اندازی می شوند و برای استفاده علاقه مندان آماده می گردد.

این پمپ باد برقی مناسب ترین گزینه برای استفاده در کمپینگ و گروه های کوهنوردی است که به همراه خود دارای وسایل بادی مختلف می باشند که نیاز به راه اندازی دارد. این محصول دارای سه نازل می باشد که برای استفاده در انواع وسایل بادی مد نظر قرار می گیرد. پمپ باد مورد نظر دارای جنس بدنه از نوع پلاستیک است که مقاوم ترین بدنه را در برابر فشار دارد. در نتیجه می توان آن را در طی سال های زیاد مد نظر قرار داد و از آن لذت برد. پمپ باد مد نظر برای راه اندازی تخت و تشک بادی مورد استفاده قرار می گیرد اما قادر به تنظیم باد لاستیک خودرو و دوچرخه نیز می باشد. این محصول جدید ترین پمپ باد برقی اینتکس است که از نمایندگی اینتکس ایران خریداری می شود.

خرید پمپ باد برقی چند کاره اینتکس مدل Intex 66622 | اینتکس ایران

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  220 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 24*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی خیر
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...