پمپ باد برقی قدیمی اینتکس Intex 66619

Intex 66619

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان

پمپ باد برقی قدیمی اینتکس Intex 66619 از سری محصولات کم جا و پر کاربرد است که در موقعیت هایی مانند مسافرت و گردش کاربرد های زیادی خواهد داشت. این محصول را می توان با خود به همراه داشت و در صورت تمایل به استفاده از محصولات بادی مورد استفاده قرار داد. انواع وسایل بادی به وسیله این محصول راه اندازی می شود و می تواند بهترین اوقات را ایجاد سازد. چرا که دارای نازل های متنوع برای اتصال به دریچه ورود باد به بدنه محصولات بادی می باشد که متناسب با آن ها انتخاب شده و شروع به راه اندازی و باد کردن می کند. این پمپ باد برقی وزن کمی را به خود اختصاص می دهد که در نتیجه برای به همراه داشت و استفاده از آن مشکلی وجود نخواهد داشت.

پمپ باد برقی قدیمی اینتکس Intex 66619 | اینتکس ایران

بدنه دارای کابل برای اتصال به برق می باشد و می تواند به این ترتیب بدنه های بزرگ مانند تخت و تشک بادی را در کم ترین زمان راه اندازی و نصب کند. به این طریق کسانی که به سمت داشتن این نمونه از وسایل بادی می روند می توانند با خیالی آسوده نسبت به راه اندازی آن توسط این پمپ باد اقدام نمایند. خرید یک پمپ باد برای راه اندازی و استفاده کردن از انواع محصولات بادی کافی است و به راحتی از آن در طی سال های زیاد استفاده می شود. جهت خرید پمپ باد برقی اورجینال اینتکس به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی 220 ولت 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*11 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژدارد
 مکشدارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام  لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...