پمپ باد برقی سبز اینتکس Intex 58639

Intex 58639

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان

پمپ باد برقی سبز اینتکس Intex 58639 از سری محصولاتی است که با داشتن کاربرد های زیاد برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن بهره مند شد. خرید این محصول به دلیل برند و اصل بودن از طریق نمایندگی های اینتکس خریداری می شود و در کنار انواع وسایل برقی مورد استفاده قرار می گیرد. امکان راه اندازی انواع استخر های بادی و تخت و تشک بادی و مانند این ها استفاده از پمپ باد برقی لازم و ضروری است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. استخر های بادی در فضای بیرون از خانه کاربرد دارند و استفاده می شوند.

به دلیل قابلیت شارژ کردن این محصول و به همراه داشتن آن امکان نصب استخر های بادی آسان می شود و می توان در تمامی تفریحات و مسافرت ها این امکانات را به دست آورد. بدنه دارای دکمه روشن خاموش است و از کابل برای اتصال به برق تشکیل شده است. از این رو به راحتی به برق متصل می شود و شارژ می شود. سمت دیگر محصول دارای سری های مختلف است که امکان اتصال به دریچه های پر کردن باد بر روی تمامی محصولات بادی را دارد و متناسب با آن ها ساخته شده است. محصول مورد نظر تنها از طریق نمایندگی اینتکس خریداری می شود.

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  110 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 14*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی خیر
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...