پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت Intex 66623

Intex 66623

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,590,000 تومان

پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت Intex 66623 دارای قدرت 110- 120 ولت می باشد به طوری که در هر دقیقه قادر به تولید 1100 لیتر هوا می باشد که به داخل بدنه محصولات بادی وارد می شود و به سرعت بدنه های بزرگ را راه اندازی می کند. این محصول با برق 110 ولت راه اندازی شده و طبیعتا در کشور ایران نیاز به تبدیل برای راه اندازی خواهد داشت. قدرت بالای این محصول هم یکی دیگر از ویژگی های خوب این پمپ باد به شمار می رود.

پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت Intex 66623 | اینتکس ایران

همچنین می توان با خیالی آسوده این محصول را برای استفاده در جاده و محیط های گردشی و مسافرتی مورد استفاده قرار داد و به این وسیله انواع وسایل بادی و حرفه ای با بدنه بزرگ را نصب نمود. محصول مورد نظر دارای خروجی های متنوع است که به بدنه محصولات بادی متصل می شود و قادر به ورود باد زیاد به داخل بدنه می شود. این اتصال محکم خواهد بود و در حین باد کردن سبب نشت آن نخواهد شد. در نتیجه به راحتی و در زمان کم راه اندازی محصول انجام می شود و می توان آن را برای استفاده علاقه مندان آماده کرد. پمپ باد برقی ساخت شرکت اینتکس است که از کیفیت بالا برخوردار است در نتیجه می توان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد و آن را مورد استفاده قرار داد. خرید این نمونه از محصولات بادی تنها از فروشگاه ایران اینتکس صورت می گیرد.

خرید پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت مدل Intex 66623 | اینتکس ایران

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  110 ولت
 زمان استفاده حدود 4 ساعت
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 ابعاد بسته بندی 24*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی خیر
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی ها مناسب تمام لوازم بادی
 دارای نازل سه حالته
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...