پمپ باد برقی اصل اینتکس Intex 66624

Intex 66624

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,980,000 تومان

پمپ باد برقی اصل اینتکس Intex 66624 به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به راه اندازی بزرگ ترین بدنه های بادی می باشد. همچنین می توان از آن برای تنظیم باد چرخ دوچرخه نیز استفاده کرد. بنابراین بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ ها و گروه های کوهنوردی خواهد بود که در نتیجه می توان آن را مورد استفاده آسان قرار داد. این محصول دارای دستگیره برای نگه داری می باشد که امکان باد کردن آسان را میسر می کند. توان این پمپ باد برقی 220-240 ولت است و در هر دقیقه میزان 1100 لیتر هوا تولید می کند. بنابراین می توان محصولات را در کم ترین زمان راه اندازی کرد و مورد استفاده قرار داد.

پمپ باد برقی اصل اینتکس Intex 66624 | اینتکس ایران

این محصول دارای سه نازل برای راه اندازی انواع محصولات بادی است. چرا که دریچه های موجود بر روی بدنه محصولات بادی با یکدیگر متفاوت است و در نتیجه باید به وسیله نازل های مختلف شروع به باد شدن نماید. از این رو این محصول با ایجاد سازگاری و امکانات زیاد و کامل می تواند برای استفاده در موقعیت های مختلف و راه اندازی انواع وسایل بادی مورد استفاده قرار گیرد و بهترین موقعیت را نصیب دارندگان محصولات بادی بزرگ سازد. جهت خرید این نمونه از پمپ های باد که مزیت های زیادی دارد و به وسیله شارژ شدن نیز کار می کند می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرد.

خرید پمپ باد برقی اصل اینتکس مدل Intex 66624 | اینتکس ایران

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...