وان بادی گرد چند رنگ 51028

51028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

وان بادی گرد چند رنگ 51028 از سری محصولات زیبا و جذاب بست وی است که با دیواره های رنگی می توان از داشتن آن لذت برد. ساختار این محصول بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد که در نتیجه می تواند بهترین نمونه از وان بادی برای کودکان باشد. کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند آن را با قابلیت های بیش تر و مهم تر داشته باشند. این بدنه مقاوم در برابر ضربه خواهد بود به طوری که کودکان انواع بازی و سرگرمی مهیج را در داخل آن انجام می دهند و هیچ گونه آسیبی شامل محصول نخواهد شد. ساختار محصول لایه ای است و دیواره گرد آن از این ساختار تشکیل شده است. 

خرید وان بادی گرد چند رنگ Bestway 51028

بنابراین استحکام بدنه در مقایسه با سایر محصولات مشابه بیش تر است و می توان در داخل آن بهترین موقعیت را تجربه کرد. وزن محصول نیز به مراتب سبک تر از سایر وسایل بادی می باشد که امکان استفاده از آن در موقعیت ها و محل های مختلف امکان پذیر خواهد بود. بنابراین از این وان بادی در شرایط مختلف استفاده می شود و افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمایند. خرید وان بادی گرد چند رنگ که تشکیل شده از کیفیت اصل و اورجینال می باشد تنها از سایت فروشگاه اینتکس انجام می شود.

 نوع خانگی
 قطر 196 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 ظرفیت 400 لیتر
 جنس رویه PVC شفاف رنگی
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه ساده
 پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...