وان بادی بیضی مات آبی 51113

51113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
630,000 تومان

وان بادی بیضی مات آبی 51113 از سری محصولات اورجینال شرکت بست وی است که با دوام و طول عمر بالا در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. این بدنه دارای ضخامت زیاد است که در نتیجه می توان از آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. وان بادی بدنه ای بیضی و جادار دارد به طوری که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. بدنه بیضی شکل محصول از رنگ آبی تشکیل شده است که مات بوده و با نمونه شفاف تفاوت دارد.

خرید وان بادی بیضی مات آبی Bestway 51113

 هر کس که تمایل به داشتن این محصول جذاب دارد می تواند آن را با بدنه طبی و راحتی خریداری کند و از مزیت های بی شمار آن لذت ببرد. داشتن تکیه گاه بادی در سمتی از بدنه محصول سبب ایجاد راحتی بسیار زیاد شده است که در نتیجه ستون فقرات و کمر را احاطه می کند و می تواند بهترین شرایط برای قرار گیری کمر کودکان باشد. از این رو موقعیت برای استفاده طولانی مدت از وان بادی مهیا خواهد بود و کودکان بدون مشکل قادر به استفاده از آن می باشند. بدنه از جنس پی وی سی مات تشکیل شده است که به دلیل آبی بودن می توان آن را برای کودکان پسرخریداری کرد. جهت خرید آسان این وان بادی با خصوصیات و مزیت های گفته شده می توان به سایت اینتکس مراجعه کرد و محصول را به آسانی سفارش داد.

نوع خانگی، مسافرتی
 طول 79 سانتی متر
 عرض 51 سانتی متر
 ارتفاع 31 سانتی متر
 ظرفیت 20 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابل استفاده برای سنین زیر 3 سال
 وزن بسته بندی: 800 گرم
 ساخت شرکت بست وی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...