استخر بادی بیضی سایز بزرگ پره ای بست وی

Bestway 54066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
2,900,000
2,240,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی بیضی سایز بزرگ پره ای بست وی و یا به عبارت دیگر وان بادی بزرگ کودک Bestway 54066 تشکیل شده از بدنه بزرگ و جادار که بتوان کودکان بیش تری را در داخل آن قرار داد. به همین خاطر مورد توجه زیادی قرار گرفته است و افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می کنند. محصول از بدنه ای شفاف و منحصر به فرد ساخته شده است که زیبایی ظاهری بسیاری را ایجاد کرده است. از این رو می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و برای خود بهترین موقعیت را به دست آورد. این وان بادی از وزن کم نیز برخوردار است که امکان استفاده از آن در شرایط مسافرت و گردش نیز وجود دارد.

خرید استخر بادی بیضی سایز بزرگ بست وی

با این وجود است که افراد می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند باشند. زیبایی بدنه در عین سادگی اتفاق افتاده است و تشکیل محصولی متناسب با سلیقه تمام افراد را داده است. در نتیجه در نظر بسیاری از افراد منحصر به فرد می باشد و جزو وسایل پر کاربرد در تمامی مواقع بوده است. در داخل بدنه وان بادی افراد می توانند هم به آبتنی و بازی مشغول باشند و هم می توانند به حمام کردن بپردازند. والدین از این محصول برای حمام کردن آسان کودک خود استفاده می کنند. خرید وان بادی بزرگ کودک از طریق نمایندگی اینتکس انجام می شود.

استخر بادی بیضی جدید بست وی

نوعخانگی
ظرفيت 542 ليتر
طول 229 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رويه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل شفاف
جنس کف وینیل دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 3.6 کيلوگرم
 دارای دیواره شفاف مقاوم
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...