نورپرداز بادی اینتکس Intex 68697

Intex 68697

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان

نورپرداز بادی اینتکس Intex 68697 بدنه ای گرد دارد که از رویه مواج برخوردار می باشد. این محصول ضد آب است و از بدنه ای با جنس پلاستیکی تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت و از داشتن آن لذت برد. همچنین به دلیل ضد آب بودن و قرار گیری محصول بر روی سطح آب به صورت شناور می توان آن را در روی سطح آب های آرام قرار داد و از وجود آن بهره مند شد. این محصول دارای چراغ ال ای دی است که قابلیت تولید نور سفید رنگ را دارد و فشا را به طور گسترده روشن می کند.

خرید نورپرداز بادی اینتکس Intex 68697

به همین خاطر است که بهترین گزینه برای مهمانی و یا تفریحات تابستانی در شب می باشد. بهترین محل برای استفاده از این محصول بر روی سطح استخر ها و یا حاشیه آن ها است. چرا که در سایر محیط ها نیازی به ایجاد روشنایی و داشتن تفریحات آبی در شب نیست و افراد در استخر هایی که در باغ و ویلا وجود دارد انواع تفریحات را در شب هنگام انجام می دهند. بدنه دارای کابل برای شارژ کردن است که به راحتی می تواند با پر شدن به میزان 5 ساعت باتری داشته باشد. در نتیجه در تمامی موقعیت ها شرایط خوبی را برای علاقه مندان ایجاد می سازد. جهت سفارش و خرید این نورپرداز بادی به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و آن را با قیمت مناسب سفارش دهید.

نوع
 طرح دار
 قطر
86 سانتی متر
 ارتفاع
33 سانتی متر
ظرفیت
 1 نفره
 شرکت سازنده
 اینتکس
تحمل وزن
 100 کیلوگرم
وزن
 4.8 کیلوگرم
جنس بدنه
 pvc
 سایر ویژگی ها
دارای کابل USB شارژ
دارای باتری 2500 میلی آمپر
خاموش شدن خودکار پس از 5 ساعت
دارای محافظ ipx8 در برابر آب
دارای 12 چراغ 2.4 وات LED
1 چراغ  3 وات LED RGB
قابلیت تغییر رنگ چراغ LED
دارای بدنه ضد آب
قابلیت شناوری بر روی آب
 اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...