نردبان تاشو بلند اینتکس Intex 28077

Intex 28077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان

نردبان تاشو بلند اینتکس Intex 28077 از سری محصولات پر فروشی است که برای اغلب استخر های پیش ساخته کاربرد دارد. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و نسبت به استفاده کردن از آن اقدام نمود. بدنه محصول عاری از هر گونه زنگ زدگی می باشد که به نوبه خود در میزان استفاده و طول عمر بالای آن نقش دارد. در نتیجه با اتصال به بدنه استخر های پیش ساخته بهترین موقعیت را برای عبور و مرور افراد به داخل بدنه استخر پیش ساخته ایجاد می کند.

خرید نردبان تاشو بلند اینتکس

نردبان تاشو ارتفاع بلندی دارد و از 132 سانتی متر برخوردار است. اما به دلیل تاشو بودن پله های آن میزان ارتفاع قابل تنظیم است و می توان آن را در صورت نیاز افزایش داد. نردبان تاشو برند و اصل است و برای استفاده در کنار انواع استخر های پیش ساخته مد نظر قرار می گیرد. کسانی که دارنده استخر پیش ساخته می باشند باید یکی از نردبان های آن را نیز خریداری کنند تا امکان ورود به داخل محصول وجود داشته باشد. به خصوص استخر هایی که دارای عمق زیاد هستند و برای ورود به داخل آن حتما باید مسیر مشخصی وجود داشته باشد. خرید نردبان تاشو بلند اینتکس تنها از فروشگاه اینتکس انجام می شود که از قیمت پایین و کیفیت بالا برخوردار است.

 نوع دوبل
 جنس آلومینیومی و فایبرگلاس
 وزن 13.6 کیلوگرم
 ارتفاع 132 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها تحمل وزن 155 کیلوگرمی
 مناسب استخر های بزرگ
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...