نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28066

28066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان

نردبان استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28066 از سری محصولات جدید و مقاوم است که در گروه و دسته بندی لوازم یدکی قرار دارد. این محصول را می توان به راحتی مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. چرا که بدنه دارای سازگاری زیاد است و می تواند به راحتی در محیط مرطوب دارای طول عمر باشد. جنس بدنه آلومینیوم سبک می باشد که به خاطر داشتن وزن کم حمل و نقل و جا به جایی آن بسیار راحت خواهد بود. نردبان مد نظر بلند است و دارای ارتفاع 122 سانتی متری است. به این ترتیب می توان برای انواع استخر های پیش ساخته با این عمق مورد استفاده قرار گیرد.

خرید نردبان استخر پیش ساخته اینتکس 28066

نردبان استخر پیش ساخته بدون حرکت و ثابت بر روی سطوح قرار می گیرد. چرا که در زیر پایه های آن پلاستیک قرار گرفته است و از تحرک و جا به جایی آن جلوگیری می کند. از این رو برای استفاده در کنار استخر پیش ساخته سازگاری پیدا کرده است. بدنه حرفه ای محصول مقاومت بالایی در برابر وزن افراد دارد و می تواند از بروز شکستگی و آسیب جلوگیری نماید. از این رو بهترین نمونه از وسایلی است که در گروه لوازم جانبی مرتبط با استخر های پیش ساخته قرار گرفته است و داشتن آن لازم و ضروری می باشد. خرید این نردبان استخر پیش ساخته که ساخت شرکت اینتکس است از فروشگاه اینتکس انجام می شود.

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...