موتور قایق بادی برقی اینتکس intex 68631 تولید 2023

intex 68631

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2%
13,700,000
13,450,000 تومان
کمی صبر کنید...

موتور قایق بادی برقی اینتکس intex 68631 را می توان در دسته بندی محصولات و لوازم یدکی قایق های بادی قرار داد که قطعا می تواند هیجان یک تفریح آبی با قایق را برای شما دو چندان کند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این موتور قایق دارای توان 420 وات خواهد بود که به بهترین شکل ممکن بر روی قایق های تفریحی نظیر مارینر ، جیمینی و اکسکروشن و مدل های دیگر قابلیت راه اندازی را دارا خواهد بود. هم چنین این محصول دارای 5 دنده جلو و 3 دنده عقب می باشد که هدایت قایق را برای شما به راحت ترین روش ممکن انجام خواهد داد. دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بحث نصب راحت این موتور قایق می باشد که شما می توانید این موتور را بر روی یک عدد کیت موتور قایق به سادگی نصب و اجرا کنید.

موتور قایق بادی برقی اینتکس intex 68631 | اینتکس ایران

این موتور قایق دارای وزن 12 کیلوگرم می باشد که حمل و نقل این محصول آسان خواهد بود. جنس بدنه موتور قایق بادی برقی اینتکس intex 68631 از نوع پلاستیک و آهن می باشد که مقاومت بالایی داشته و به راحتی می توانید بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن و خراب شدن این محصول اقدام به خرید این موتور قایق بادی کنید. تمامی این ویژگی ها نشان می دهد که این محصول یک کالای ایده آل برای افرادی است که به تفریحات آبی با قایق و ماهیگیری علاقه دارند. امکان خرید موتور قایق بادی برقی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

خرید موتور قایق بادی برقی اینتکس ارزان | اینتکس ایران

 نوع برقی
 توان موتور 420 وات
قابلیت استفاده انواع قایق های بادی
 تعداد دنده جلو 5 
 تعداد دنده عقب 3 
 جنس بدنه آهن و پلاستیک
سایر ویژگی ها وزن: 12 کیلوگرم
 مناسب ماهیگری در آب های آرام
 بدون لرزش
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

رامین ملکی

سلام و وقت بخیر من هم قایق هم سایه بان و از شما خریدم عالی بود
فقط اگر یه شرایط اعتبار خرید یا اقساط بذارید با چک صیادی خیلی خوب می شد

2 روز پیش ارسال پاسخ
رامین ملکی

الان موتور قایق می خوام ولی به خاطر شرایط مالی واقعا سخته یکجا 14 میلیون اگر اقساطی بدین با چک صیادی ممنون میشم که همین امروز خریداری کنم

2 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
واقعیت با توجه به نوسانات قیمت ارز و وارداتی بودن محصولات ، فعلا شرایط اقساط و یا چکی برای فروشگاه مقدور نیست

2 روز پیش ارسال پاسخ