مبل بادی یک نفره صدفی زرد intex 66582

intex 66582

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره صدفی زرد intex 66582 هم یکی دیگر از سه رنگ جذابی است که فروشگاه اینتکس سعی کرده تا این محصول را ارائه کرده و با قیمت عالی آن را روانه بازار کند. طراحی صورت گرفته در این محصول به گونه ای است که قطعا افراد بزرگسال و حتی نوجوانان و جوانان نیز می توانند به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید و استفاده از این محصول کنند. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که از نظر نوع رنگ بندی ، این مبل بادی دارای رویه ای یکدست زرد رنگ می باشد. در واقع این رنگ زرد بر روی بخش نشیمنگاه این محصول قرار دارد و نواحی کناری و کف این مبل نیز از رنگ تیره و مشکی طراحی شده است که در واقع این تضار رنگی روشن و تیره باعث جذابیت دو چندان این محصول گردیده است. هم چنین باید اشاره کنیم که از نظر جنس و کیفیت نیز این محصول ساختاری از نوع PVC مخمل دارد که دارای ساختاری دو لایه بوده و بسیار ضخیم و بادوام می باشد.

مبل بادی یک نفره صدفی زرد intex 66582 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها مبل بادی یک نفره صدفی زرد intex 66582 دارای تحمل وزن 100 کیلوگرمی هم می باشد که نشان از قدرت بالای این محصول و توان خوب این مبل بادی دارد. هم چنین شما برای راه اندازی این محصول نیاز دارید تا یک عدد پمپ باد به صورت مجزا تهیه کنید که با در اختیار داشتن این پمپ بتوانید در بازه زمانی کوتاه اقدام به راه اندازی این محصول نمایید. این محصول دارای یک بسته بندی بسیار کوچک با وزن 3.2 کیلوگرم می باشد که این امر هم باعث شده تا حمل و نقل این کالا برای شما بسیار ساده و آسان شود. با توجه به این توضیحات و با در نظر گرفتن جنس باکیفیتی که این محصول دارد ، امکان خرید ارزان قیمت مبل بادی برای شما از سایت اینتکس ایران فراهم خواهد بود.

خرید مبل بادی یک نفره صدفی زرد مدل intex 66582 | اینتکس ایران

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه گرد طرح صدفی
 دارای خاصیت طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...