مبل بادی کودک آناناسی بست وی Bestway 75066

Bestway 75066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
585,000 تومان

مبل بادی کودک آناناسی بست وی Bestway 75066 یکی دیگر از طرح های ارائه شده از شرکت بست وی است که زیبایی و جذابیت زیادی دارد. بدنه با ساختار فانتزی ساخته شده است که می توان آن را در اغلب موارد مورد استفاده قرار داد. این محصول جهت استفاده در منزل و یا محیط های بیرون ساخته شده است که بدنه ای سازگار دارد و از ضخامت رویه تشکیل شده است. بدنه محصول سازگار با پوست کودکان می باشد و از مواد غیرسمی ساخته شده است که آسیبی به بدن آن ها وارد نمی کند. وزن مبل بادی سبک است که می توان ان را به راحتی با خود در مسافرت و گردش به همراه داشت.

 بدنه به شکل میوه آناناس ساخته شده است که رویه آن نیز رنگی شبیه به این میوه دارد. همچنین بخش بالایی آن که تکیه گاه است شاخه آناناس را تشکیل داده است. به همین خاطر است که برای کودکان جذاب می باشد و می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد. محصول برای استفاده در زمان بازی کودکان نیز ساخته شده است و در نظر گرفته می شود. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. وجود بدنه ای بزرگ و جادار سبب شده است که علاقه مندان بتوانند در تایم طولانی از آن استفاده کنند. مبل بادی کودک آناناسی بست وی Bestway 75066 را می توانید از نمایندگی اینتکس سفارش دهید.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
طول 114 سانتی متر
عزض 112 سانتی متر
ازتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
وزن2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه شیاردار
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...