مبل بادی صورتی با بدنه شفاف Intex 68594

Intex 68594

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
799,000 تومان

مبل بادی صورتی با بدنه شفاف Intex 68594 پر فروش ترین و جذاب ترین محصول اینتکس است که با بدنه اصل برای استفاده در طی مدت زمان طولانی ساخته شده است. این محصول بدنه ای شفاف دارد به طوری که افراد زیادی تمایل به خرید آن دارند و می توانند به وسیله آن بهترین موقعیت را ایجاد سازند. مبل بادی را می توان با خود به محیط های مختلف برد و از آن بهره مند شد. بدنه دارای رویه طبی و راحتی می باشد که می توان بر روی آن ساعات خوشی را تجربه کرد. برای داشتن استراحت و یا زمان مطالعه و یا تماشای فیلم این مبل بادی مورد استفاده قرار می گیرد و برای افراد شرایط خوبی را مهیا می سازد.

نشیمن بزرگ و جادار است در نتیجه افراد بزرگسال از آن استفاده می کنند و دو فرد نیز به طور همزمان قادر به استفاده از آن می باشند. به همین خاطر است که علاقه مندان خرید مبل بادی را انجام می دهند و از آن در طی سال های زیاد بهره می برند. مبل بادی توان مقابله با برخی عوامل را دارد و از سازگاری های زیاد تشکیل شده است. بدنه قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب و رطوبت را دارد که در نتیجه می توان آن را به راحتی تمیز کرد. با توجه به مزیت های گفته شده در خصوص مبل بادی صورتی با بدنه شفاف علاقه مندان قادر هستند خرید مبل بادی صورتی با بدنه شفاف Intex 68594 را از فروشگاه اینتکس انجام دهند.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 104 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 117 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -----
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...