مبل بادی شفاف آبی اینتکس Intex 68593

Intex 68593

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

مبل بادی شفاف آبی اینتکس Intex 68593 بدنه ای زیبا و خاص دارد که نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. بدنه از شفافیت زیادی تشکیل شده است و در واقع مانند شیشه جلوه کرده است. بنابراین می توان گفت که محصول مورد نظر از نظر ظاهر در درجه اول وجود دارد و جذاب ترین و زیبا ترین بدنه را شامل خود کرده است. بنابراین افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می کنند و تمایل به داشتن آن دارند. بدنه شیشه ای و زیبا است و در ظاهر گویا توان کمی برای مقابله با فشار وزن افراد دارد. اما با توجه به طراحی و ابعاد می توان آن را برای استفاده دو فرد به طور همزمان نیز مورد استفاده قرار داد. چرا که نشیمن محصول بزرگ و جادار است و دو فرد به راحتی بر روی آن قرار می گیرند.

مبل بادی شفاف آبی رنگ اینتکس

در نتیجه در محیط های مختلف قادر به کارایی است. در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم مورد علاقه خود می توانید از داشتن مبل بادی مد نظر بهره مند باشید. این محصول از رنگبندی تشکیل شده است که با توجه به شفاف بودن بدنه زیبایی و خاص بودن بسیار زیادی را ایجاد کرده است. بنابراین فروش آن نسبت به سایر محصولات مشابه بالا می باشد. علاقه مندان برای خریدمبل بادی شفاف آبی اینتکس Intex 68593 منحصر به فرد به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کنند.

خرید مبل بادی شفاف یک نفره اینتکس

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 104 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 117 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -----
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین زیر 10 سال
 دارای سطح گرد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...