مبل بادی زیرپایی دار گرافیتی 75076

bestway 75076

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان

مبل بادی زیرپایی دار گرافیتی 75076 یکی دیگر از زیباترین انواع مبل بادی تولید شده برای رده سنی بزرگسال توسط کارخانه بست وی بوده که به دلیل طول عمر بالا و همچنین ساختار شیک و زیبایی که داشته توانسته در زمانی کوتاه به فروش قابل قبولی دست یابد. این مبل بادی از ساختاری متشکل از دو بخش مجزا تشکیل شده که در کنار هم فضایی راحت و طبی با نرمی قابل قبولی را جهت استراحت شما فراهم می آورد. در واقع محصول از یک مبل بادی شیبدار ساخته شده که یک عدد زیرپایی نیز به صورت مجزا به همراه دارد. برای زمان مطالعه و گیم و یا در زمان استراحت های نیم روزی می توانید این زیرپایی را استفاده کرده و لذت ببرید. همچنین به دلیل کیفیت بالای محصول این زیرپایی قابلیت استفاده به عنوان میز بادی را نیز دارد. دو پارامتر اصلی که از جمله علل فروش بالای این محصول به شمار رفته شامل کیفیت جنس بدنه و طراحی شیک و منحصر به فرد آن می باشد. 

مبل بادی زیرپایی دار گرافیتی یک نفرهدر نظر داشته باشید غالبا مصرف کنندگان این محصول رده سنی جوان بوده و برای اتاق خواب و یا دفتر کار خود می توانند این کالا را در نظر بگیرند. به همین دلیل بوده کمپانی سازنده برای بخش طراحی ظاهری محصول به سراغ ساختاری با رنگبندی شاد و طراحی های گرافیتی رفته تا مورد استقبال این رده سنی از مصرف کنندگان واقع گردد. این محصول قادر بوده بدون افت کیفیت و به راحتی وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را بر روی  خود تحمل کند. این میزان تحمل وزن بالا نشان از کیفیت بدنه و استحکام آن دارد. زیرا بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی ساخته شده که به دلیل داشتن یک رویه مخمل کاملا دولایه و مقاوم می باشد. اگر قصد خرید مبل بادی زیرپایی دار گرافیتی 75076 را دارید می توانید از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

خرید مبل بادی زیرپایی دار یک نفره گرافیتی

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 121 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 دارای بدنه ضد تعریق
 دارای تکیه گاه گرد
دارای زیرپایی استاندارد
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...