مبل بادی زیرپایی دار نارنجی intex 68572

intex 68572 Orange

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
2,450,000
2,250,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی زیرپایی دار نارنجی intex 68572 یکی از مجهز ترین محصولات بادی و طبی است که از بخش های راحتی تشکیل شده است. با داشتن این محصول افراد می توانند بدن خود را در موقعیت استاندارد قرار دهند و از حضور در این موقعیت لذت ببرند. محصول از دو بخش تشکیل شده است که ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد.نشیمن بزرگ و جادار محصول سبب استفاده آن توسط بزرگسالان می شودو می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. نشیمنگاه محصول بدون نقص و حرفه ای است و از تکیه گاه تشکیل شده است. در کنار بدنه محصولی به نام زیر پایی وجود دارد که گرد بوده است. بدنه آن از جنس نشیمن اصلی است و از مزیت های یکسانی برخوردار می باشد. از این رو زمانی که افراد این محصول را خریداری می کنند قادر به داشتن آرامش هستند و می توانند راحت ترین حالت ممکن را تجربه کنند. رویه محصول از لطافت تشکیل شده است که در به خاطر وجود لایه مخمل می باشد.

مبل بادی زیرپایی دار نارنجی intex 68572

 بدنه از دو رنگ تشکیل شده است و می تواند جذابیت زیادی داشته باشد. در نتیجه بهترین گزینه برای منزل می باشد و از آن در دکوراسیون داخلی منزل نیز استفاده می شود. طول عمر این مبل بادی و زیرپایی آن بالا بوده و از مرغوب ترین نوع پی وی سی برزنتی ساخته شده تا شما بتوانید از این محصول در طول سال های طولانی استفاده کرده و لذت ببرید. وزن بدنه این محصول به همراه زیرپایی آن تنها 10 کیلوگرم بوده که قادر بوده وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. خرید این نمونه از مبل بادی با دو بخش منحصر به فرد و ظاهری زیبا از طریق فروشگاه اینتکس انجام می شود.

خرید مبل بادی زیرپایی دار نارنجی مدل intex 68572

 نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح گرد موج دار
 دارای زیرپایی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...