مبل بادی زیرپایی دار قرمز intex 68558

intex 68558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان

مبل بادی زیرپایی دار قرمز intex 68558 را می توان در دو جهت مورد بررسی قرار داد تا در نتیجه بتوان از بدنه ای منحصر به فرد با طول عمر بالا برخوردار شد. مبل بادی دارای زیرپایی می باشد که مزیت مهمی در زمان استفاده از محصول ایجاد می کند. این زیر پایی می تواند لحظات خوبی را برای افراد رقم بزند که بر روی یک محصول استاندارد و ایمن به دست می آورند. مبل بادی پر فروش و محبوب است و به دلیل قابلیت استفاده در مکان های مختلف مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین می توان با خیالی آسوده آن را خریداری کرد و حتی به داشتن آن در مسافرت و گردش اقدام نمود. بدنه سبک و قابل حمل می باشد که راه اندازی آن نیز آسان بوده است. در نتیجه می توان آن را در موقعیت های مختلف نظیر استفاده در باغ و ویلا و یا در منزل مورد استفاده قرار داد و برای رده سنی بزرگسال و نوجوان بهترین نشیمن را ایجاد نمود.

خرید مبل بادی زیرپایی دار قرمز رنگ اینتکس

این مبل بادی دارای بدنه ای طبی می باشد که در مرکز ایجاد فرو رفتگی کرده است. این فرو رفتگی در واقع محل نشیمن می باشد که می توان به راحتی بر روی آن قرار گرفت و به استراحت مشغول شد. چنین نشیمنی سبب آسایش و راحتی افراد می شود و می تواند بدن را در موقعیت استاندارد قرار دهد تا دچار مشکل نشوند و بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. زیر پایی نیز از بدنه ای محکم و استوار تشکیل شده است که به وسیله آن می توان بهترین اوقات را تجربه کرد و پاها را در موقعیت صاف و استاندارد قرار داد. در نتیجه هیچ مشکلی شامل ستون فقرات و کمر و پاها نخواهد شد و می توانند در بهترین شرایط قرار گیرند. خرید مبل بادی زیرپایی دار قرمز intex 68558 تنها از نمایندگی اینتکس صورت می گیرد.

قیمت مبل بادی زیرپایی دار مخمل اینتکس

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه برزنت
 جنس بخش کناری برزنت
 جنس کف برزنت
 پمپ ندارد 
 نوع پمپ -
نوع مبلتک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای یک عدد زیرپایی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...