مبل بادی زیرپایی دار زرد intex 68558

intex 68558

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان

مبل بادی زیرپایی دار زرد intex 68558 استاندارد و راحت است و برای بهره مندی از بهترین موقعیت ساخته شده است .افراد بزرگسال و نوجوانان می توانند از وجود این محصول استفاده کنند و لحظات خوبی را به دست آورند. این مبل بادی دارای دو بخش اصلی است که یکی بدنه می باشد و محل قرار گیری افراد است و دیگری زیر پایی مربوط به مبل بادی است که محل قرار دادن پاها می باشد. این زیر پایی از بدنه ای استاندارد برخوردار است که در نتیجه می توان بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کرد. همچنین می توان از این زیر پایی به عنوان یک نشیمن مجزا استفاده کرد و آن را برای افراد دیگر مورد استفاده قرار داد. هر دو بخش محصول از کیفیت بالا برخوردار است که می تواند طول عمر و دوام را به دنبال داشته باشد و برای استفاده در موقعیت های مختلف محصول را سازگار کند.

خرید مبل بادی زیرپایی دار زرد رنگ اینتکس

به همین خاطر است که مبل بادی مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است که برای بهتر شدن شرایط استراحت و راحتی و داشتن نشیمن راحت در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم خریداری می شود. بدنه برزنتی است که ضخامت زیادی دارد و از قابلیت غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت برخوردار می باشد. به همین خاطر است که با خیالی آسوده می توان بر روی آن نوشیدنی میل کرد و نگران ریخته شدن بر روی آن نبود. همچنین می توان آن را به راحتی تمیز کرد و با اسپری کردن آن را پاکیزه نمود. با توجه به کیفیت مطلوب و داشتن طول عمر بالا افراد می توانند آن را مورد توجه قرار دهند و نسبت به خرید آن از طریق نمایندگی ایران اینتکس اقدام نمایند. چرا که محصول اصل و اورجینال است و تنها از نمایندگی های رسمی اینتکس سفارش داده می شود و می توان از قیمت مناسب آن نیز بهره مند شد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه برزنت
 جنس بخش کناری برزنت
 جنس کف برزنت
 پمپ ندارد 
 نوع پمپ -
نوع مبلتک نفره بزرگسال و نوجوان
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای یک عدد زیرپایی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...