مبل بادی زیرپایی دار بنفش intex 68572

intex 68572 Purple

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان

مبل بادی زیرپایی دار بنفش intex 68572 راحت ترین حالت ممکن را برای استفاده کنندگان از مبل بادی مهیا می کند و می تواند زیباترین محصول در این گروه باشد. بدنه محصول از جنس پی وی سی می باشد که مقاومت بالایی دارد و از دوام طولانی مدت برخوردار می باشد. اما بر روی آن لایه ای با جنس مخمل قرار گرفته است که می تواند بهترین و خاص ترین رویه برای این محصول منحصر به فرد باشد. مبل بادی دو بخش اصلی دارد که یکی نشیمن بوده و دیگری زیر پایی آن می باشد. این دو بخش هم در کنار هم و هم به تنهایی کاربرد خواهد داشت. نشیمن به تنهایی برای یک فرد ساخته شده است و مورد استفاده قرار می گیرد. از طرفی زیر پایی نیز می تواند برای استفاده توسط افراد به عنوان نشیمن در نظر گرفته شود.

مبل بادی زیرپایی دار بنفش اینتکس

 این دو محصول در کنار هم نیز موقعیت منحصر به فردی را ایجاد می کنند که می توان پاها را در شرایط استاندارد و راحتی قرار داد. مبل بادی زیرپایی دار بنفش intex 68572 مجهز و حرفه ای است و از بدنه ای با طول عمر بالا ساخته شده است. سازگاری بدنه با پوست های حساس نیز جزو مزیت های آن به حساب می آید که حائز اهمیت بوده است. اگر شما نیز قصد خرید مبل بادی زیرپایی دار بنفش intex 68572 را کاملا اورجینال با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را دارید می توانید محصول را به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

خرید مبل بادی زیرپایی دار بنفش مدل intex 68572

 نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح گرد موج دار
 دارای زیرپایی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...