مبل بادی زیرپایی دار آبی intex 68572

intex 68572

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان

مبل بادی زیرپایی دار آبی intex 68572 از ترکیب رنگ به خصوصی تشکیل شده است که زیره آن سفید بوده و بخش روی از رنگبندی شاد تشکیل شده است. این محصول را می توان به راحتی مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. دو بخش تشکیل دهنده مبل بادی برای استراحت در طی روز مناسب می باشد و قابلیت برخورداری از مزیت راحتی را ایجاد کرده است. علاقه مندان می توانند این محصول را در محیط های سر پوشیده و یا در فضای باز مورد استفاده قرار دهند. چرا که محصول سازگار با تمامی شرایط است و می تواند بیش ترین میزان آرامش را ایجاد سازد. مبل بادی بدنه ای بزرگ و جادار دارد به طوری که تمامی افراد راحت ترین حالت ممکن را بر روی آن تجربه می کنند.

مبل بادی زیرپایی دار آبی intex 68572 | اینتکس ایران

 زیبایی که شامل این مبل بادی شده است متقاضیان آن را افزایش داده است و محصول را برای استفاده در محیط های مختلف مناسب کرده است. وجود زیر پایی سبب قرار گیری استاندارد پا ها می شود و می تواند ستون فقرات را در شرایط مطلوبی قرار دهد. کسانی که تمایل به داشتن آرامش در موقعیت های مختلف دارند می توانند مبل بادی را با قیمت مناسب خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید مبل بادی زیرپایی دار آبی intex 68572 را با بدنه آبی رنگ دارید تنها کافی بوده از سراسر کشور به صورت اینترنتی به وب سایت اینتکس ایران مراجعه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس آمده تا محصول مورد نظر را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

خرید مبل بادی زیرپایی دار آبی مدل intex 68572 | فروشگاه اینتکس ایران

 نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای سنین بالای 10 سال
 دارای سطح گرد موج دار
 دارای زیرپایی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...