مبل بادی دو رنگ بست وی Bestway 75049

Bestway 75049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان

مبل بادی دو رنگ بست وی Bestway 75049 یکی از بهترین محصولات راحتی برای بزرگسالان است که از بدنه ای دو رنگ تشکیل شده است. برند ساخت این محصول بست وی بوده است که برندی مشهور و نام آشنا می باشد و می توان با اطمینان کامل خرید آن را انجام داد. محصول مورد نظر بدنه ای راحتی و جادار دارد به طوری که می توان لحظات خوبی را بر روی آن گذراند. از این رو توسط افراد زیادی انتخاب می شود و می تواند بهترین نمونه از وسایل راحتی بوده باشد. مبل بادی در کناره خود دارای بخشی به نام جالیوانی است که می توان نوشیدنی های مورد نیاز خود را در داخل آن قرار داد.

 بخش مورد نظر حفره ای محکم است که می تواند لیوان و بطری را به طور ثابت در داخل خود حفظ کند و سبب تکان خوردن آن نشود. از این رو کسانی که به سمت داشتن مبل بادی دو رنگ بست وی جذب می شوند می توانند با خیالی آسوده این محصول را برای استفاده در تمامی تایم استراحت خود در نظر بگیرند. بدنه از دو رنگ تشکیل شده است تا علاوه بر کیفیت و کارایی از مزیت داشتن ظاهری جذاب نیز برخوردار باشد. بنابراین یکی از خاص ترین مبل های بادی بوده که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. خرید مبل بادی دو رنگ بست وی Bestway 75049 با توجه به مزیت های زیادی که دارد تنها از طریق مراجعه به سایت فروشگاه ایران اینتکس انجام می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 86 سانتی متر
 ارتفاع 74 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.9 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای تکیه گاه بزرگ
دارای جای مخصوص بطری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...