مبل بادی خانوادگی اینتکس Intex 68575

Intex 68575

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,900,000 تومان

مبل بادی خانوادگی اینتکس Intex 68575 مجموعه ای کامل برای استفاده افراد زیادی است که قادر به داشتن آرامش می باشند. این محصول به راحتی توان مقابله با فشار وزن تعدادی از افراد بر روی خود را دارد که در نتیجه می توان بدون مشکل از داشتن آن لذت برد. مبل بادی در محیط های مختلف کاربرد دارد. اما بیش ترین استفاده از آن در دکوراسیون منزل می باشد. چرا که مانند مبل ال بوده و طرحی مشابه با آن دارد که با استفاده از آن در محیط خانه می توان زیبایی و جذابیت را ایجاد نمود. این محصول دارای بخش های منحصر به فرد نظیر تکیه گاه می باشد. تکیه گاه مانند بخش نشیمن از ساختاری موج دار تشکیل شده است که در نهایت تمامی بخش های بدن در آرامش کامل قرار خواهند گرفت. 

در نتیجه علاقه افراد نسبت به استفاده مداوم از آن افزایش پیدا می کند. مبل بادی با ظرفیت بالا در ویلا نیز کاربرد دارد و خرید آن برای استفاده در محل مورد نظر انجام می شود. به همین خاطر است که دیگر نیازی به تهیه اسباب راحتی نیست و با پرداخت هزینه کم می توان بهترین موقعیت را به دست آورد. مبل بادی بدنه ای نرم و راحتی دارد و از وزن کم برخوردار است. بنابراین می توان آن را به همراه داشت و به محیط های مختلف حمل و نقل نمود. علاقه مندان می توانند مبل بادی خانوادگی اینتکس Intex 68575 را از نمایندگی اینتکس با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش دهند.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 450 کیلو گرم
 طول 257 سانتی متر
 عرض 203 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ-
نوع مبلچهار نفره خانوادگی با تشک مجزا
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 15 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 دارای تشک های مجزا
قابلیت استفاده در هر قسمتی از منزل و مکان های اداری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...