مبل بادی تک نفره صدفی صورتی Intex 68582

Intex 68582

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,940,000 تومان
کمی صبر کنید...

مبل بادی تک نفره صدفی صورتی Intex 68582 باکیفیت ترین مبل بادی استاندارد با بدنه ضخیم مناسب استفاده در خانه منزل و فضای باز با ظاهری لوکس و زیبا دارای یک مخزن آب برای حفظ تعادل در فضای باز عرضه شده توسط اینتکس ایران

مبل بادی تک نفره صدفی صورتی Intex 68582 یکی از بهترین گزینه ها در خصوص محصولات راحتی است که در محیط های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. مبل بادی با ظرفیت یک نفره می تواند برای اشخاص به صورت شخصی مورد استفاده قرار گیرد تا از آن لذت برده و بهترین شرایط را به دست آورند. ساختار محصول به گونه ای طراحی شده است که بدن در زمان قرار گیری بر روی آن موقعیت استاندارد و ایمنی را به دست می آورد و می تواند در تایم طولانی بر روی آن قرار گیرند. این محصول را می توان در بخش های مختلف منزل مورد استفاده قرار داد. به طور مثال علاقه مندان می توانند آن را در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب استفاده کنند.

مبل بادی تک نفره صدفی صورتی اینتکس خانم های خانه دار نیز در آشپزخانه به محلی برای استراحت نیاز دارند که این مبل بادی می تواند بهترین گزینه به حساب بیاید. رنگبندی آن نیز به صورت جذاب می باشد که بیش ترین میزان رضایت را ایجاد می کند و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. مبل بادی تک نفره به دو رنگ مشکی و صورتی طراحی شده است که در تمامی محیط ها زیبایی خاصی را ایجاد می سازد و مورد علاقه عده زیادی قرار می گیرد. به همین خاطر است که افراد تمایل به خرید آن پیدا کرده اند. مبل بادی تک نفره صدفی صورتی Intex 68582 را می توان با قیمت مناسب از فروشگاه ایران اینتکس خریداری کرد.

خرید مبل بادی یک نفره طرح صدفی صورتی رنگ

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 109 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
شرکت سازندهاینتکس
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
دیواره جانبی و زیرین دولایه و تقویت شده در برابر سوراخ شدن
دارای سطح نشیمنگاه گرد طرح صدفی
دارای خاصیت طبی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...