مبل بادی بنفش راحتی اینتکس intex 68563

intex 68563

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان

مبل بادی بنفش راحتی اینتکس intex 68563 با جذاب ترین رنگ و ساختار طبی توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند لحظات خوشایندی را برای افراد رقم بزند. محصول مورد نظر را می توان با پرداخت هزینه مناسب خریداری کرد و در واقع یک محصول به صرفه را خریداری کرد. به همین خاطر است که بهترین شرایط به وسیله داشتن مبل بادی مهیا می شود که افراد می توانند در مکان های گوناگون که مایل به داشتن آن هستند محصول را مورد استفاده قرار دهند. این مبل بادی خصوصیات منحصر به فرد دارد که تنها برای به آرامش رسیدن افراد کاربرد دارد و می تواند برای آن ها بهترین گزینه محسوب شود. برای داشتن استراحت و آرامش در زمان مطالعه و انجام کار های دیگر نیاز به نشیمن طبی و راحتی است که با خرید مبل بادی به آن دست پیدا خواهید کرد.

خرید مبل بادی بنفش اینتکس

بدنه دارای تکیه گاه ایمن و استاندارد می باشد که بدن را در شرایط خوب قرار می دهد و می تواند به منظور راحتی افراد مد نظر قرار گیرد. همچنین تکیه گاهی بادی و سرخود بر روی بدنه ایجاد شده است که بخش کمر را احاطه می کند و می تواند از بروز کمر درد جلوگیری نماید. این مبل بادی تمامی مزیت های مختلف برای به آرامش رسیدن را دارد و می تواند به همراه افراد در مسافرت و گردش نیز حضور داشته باشد. در نتیجه به راحتی راه اندازی می شود و در کم ترین زمان آماده بهره برداری افراد از این محصول دلخواه خواهد شد. مبل بادی کیفیت اصل و اورجینال دارد و با دوام بالا قادر به بهره مندی افراد در طی سال های زیاد می شود. چنانچه تمایل و قصد خرید مبل بادی بنفش راحتی اینتکس intex 68563 را دارید در اسرع وقت به نمایندگی مرکزی ایران اینتکس مراجعه کنید و محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

فروش مبل بادی راحتی بنفش رنگ

 نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 102 سانتی متر
 عرض 91 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
نوع مبلیک نفره پشتی دار مخصوص
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای یک پشتی کوچک سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...