قلعه بادی کودک اینتکس مدل مزرعه Intex 57455

Intex 57455

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان

قلعه بادی کودک اینتکس مدل مزرعه Intex 57455 مجموعه ای بی نقص و حرفه ای از اسباب بازی های بادی است که در بخشی از آن قلعه بادی مدل کلبه قرار گرفته است. این مجموعه مدل مزرعه می باشد که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. محصول مورد نظر دارای بهترین ترکیب از بهترین مواد اولیه است که عاری از عوامل حساسیت زا می باشد. بنابراین توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و آن ها را دچار مشکل نمی کند. در این مجموعه بادی عروسک های بادی نیز به کار گرفته شده اند که سبب افزایش میزان بازی و سرگرمی آن ها بوده است. چرا که به وسیله امکانات مختلف کودکان می توانند بهترین موقعیت را داشته باشند و اوقات خوشی را سپری کنند.

فروش قلعه بادی کودک اینتکس مدل مزرعه Intex 57455 | اینتکس ایران بدنه قلعه بادی کودک اینتکس مدل مزرعه Intex 57455 محکم است و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. بنابراین می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد و از مجموعه به وجود آمده لذت برد. قلعه بادی را می توان با قیمت مناسب تهیه کرد و از آن جا که برند و اصل است از آن در طی مدت زمان طولانی بهره مند شد. به دلیل داشتن سازگاری بالا افراد می توانند این محصول را برای استفاده در طی سال های زیاد مد نظر قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. اگر شما نیز قصد خرید قلعه بادی کودک اینتکس مدل مزرعه Intex 57455 را دارید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

قلعه بادی کودک اینتکس مدل مزرعه Intex 57455 ارزان | اینتکس ایران

نوعخانگی
ظرفيت 150 ليتر
طول 205 سانتی متر
عرض 185 سانتی متر
ارتفاع 142 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات رنگی
جنس کف PVC دولايه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 13 کيلوگرم
 دارای قلعه بادی سرخود
 دارای اشکال بازی بادی
 دارای آبپاش سرخود
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...