قایق بادی کایاک دو نفره Bestway 65077

Bestway 65077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک دو نفره Bestway 65077 بهترین محصول برای استفاده در مسابقات قایقرانی می باشد. چرا که می تواند دارای سرعت و شتاب زیادی باشد و در تمامی آب ها خصوصا آب دریا مورد استفاده قرار گیرد. این محصول را می توان با خود به همراه داشت و مسیر های زیادی را طی کرد تا به موقعیت دلخواه رسید و استفاده از آن را انجام داد. بدنه برای استفاده در آب دریا بسیار مناسب است. چرا که دارای ضخامت زیاد است و در برابر حرکات آب و مواردی که در داخل آب موجود است مقاومت زیادی دارد. همچنین می تواند سرعت بالایی را از خود نشان دهد به طوری که حرکات آب و موج ها مانع از حرکت آن نمی شوند.

قایق بادی کایاک دو نفره Bestway 65077

داشتن پارو با جنس آلومینیومی در کنار بدنه هزینه ها را کاهش می دهد و می توان به راحتی بدون پرداخت پول جداگانه از داشتن آن لذت برد. پارو ضد زنگ می باشد و برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده است. همچنین می تواند مسیر حرکت محصول را تعیین کند و به وسیله آن استفاده از قایق بادی آسان می شود. بر روی بدنه دریچه های مختلف به جهت راه اندازی آسان محصول وجود دارد که باد کردن آن را سریع تر و آسان تر می کند. به همین خاطر می توان آن را محبوب و منحصر به فرد نامید. کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند تنها از طریق سایت اینتکس ایران اقدام نمایند.

خرید قایق بادی کایاک دو نفره ارزان

 نوعورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 321 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی کوچک
 پاروندارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 13.8 کیلوگرم
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...