قایق بادی کایاک بست وی Bestway 65061

Bestway 65061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,300,000 تومان

قایق بادی کایاک بست وی Bestway 65061 از سری محصولات پر فروش و پر کاربرد بست وی است که در مدت زمان ارائه به بازار توانسته رضایت تمامی مخاطبان را به خود جلب کند. در نتیجه کسانی که تمایل به استفاده از این محصول دارند می توانند آن را با قیمت مناسب خریداری کنند. ساختار محصول به گونه ای است که می تواند در داخل آب های خروشان دریا نیز شتاب و سرعت زیادی داشته باشد. چرا که از بدنه ای کشیده برخوردار است که دارای ابتدا و انتهای باریک و تیز می باشد. در نتیجه مسیر آب را به راحتی می شکافد و قادر به داشتن سرعت بالا میباشد.

قایق بادی کایاک بست وی Bestway 65061

از این رو برخی از افراد از این قایق بادی به عنوان یق قایق مسابقاتی استفاده می کنند و قادر به داشتن رضایت زیاد می باشند. نشیمن محصول دارای ساختاری جداگانه است که برروی بدنه متصل شده است. این بخش از رویه ای مواج دار تشکیل شده است تا راحتی زیادی به افراد ببخشد و آن ها را علاقه مند به استفاده طولانی مدت از قایق بادی کند. این بخش ها همگی از تکیه گاه بادی و مواج نیز برخوردار هستند گویی یک صندلی بادی مواج بر روی بدنه قرار گرفته است که محل نشستن افراد می بادش. دو عدد پارو حرفه ای در کنار محصول به خریداران داده می شود که قابلیت های منحصر به فردی دارد. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید به سایت اینتکس مراجعه نمایید.

خرید قایق بادی کایاک بست وی ارزان

 نوعورزشی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 385 سانتی متر
 عرض 93 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 18.4 کیلوگرم
صندلی های فایبرگلاس جداشو
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...