قایق بادی مارینر 3 اینتکس Intex 68373

Intex 68373

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی مارینر 3 اینتکس Intex 68373 محبوب ترین و پر فروش ترین قایق بادی است که هم برای گشت و گذار و تفریح از آن استفاده می شود و هم می توان آن را برای مسابقات قایقرانی مورد استفاده قرار داد. بدنه محصول از دوام و طول عمر برخوردار است به طوری که استحکام بالایی از خود نشان می دهد و بر روی سطح آب تعادل لازم را دارد. از این رو کسانی که نگران بر هم خوردن تعادل بر روی سطح آب می شوند و تصور می کنند که بر روی قایق بادی به داخل آب واژگون می شوند می توانند با اطمینان کامل خرید محصول مورد نظر را انجام دهند. این قایق بادی ظرفیت 3 نفره دارد به طوری که از بخش های نشیمن مجزا تشکیل شده است.

قایق بادی مارینر 3 اینتکس Intex 68373 | اینتکس ایران

در نتیجه زمانی که از آن استفاده می کنید هر یک از افراد در بخش مخصوص به خود قرار می گیرد. برای راه اندازی محصول نیاز به پمپ باد وجود دارد که به صورت رایگان در اختیار افراد مقرار می گیرد. این پمپ باد به دریچه هایی که بر روی بخش های مختلف بدنه وجود دارد متصل می شود و به راحتی میزان باد مورد نیاز برای راه اندازی محصول را تامین نمود. قایق بادی مد نظر ظاهری زیبا و بدون نقص دارد و مورد علاقه عده زیادی از طرفداران تفریحات آبی قرار می گیرد. به همین خاطر امکان خرید آسان و سریع آن از سایت اینتکس ایران وجود دارد.

خرید قایق بادی مارینر 3 | اینتکس ایران

نوعتفریحی 
طول297 سانتی متر
عرض 127 سانتی متر
ارتفاع46 سانتی متر
تحمل وزن400 کیلوگرم
جنس بدنه و رویهpvc سه لایه و وینیل 
پارودارد
پمپ باددستی سایز بزرگ 
وزن بسته بندی38 کیلوگرم


سایر ویژگی ها
دارای دو نشیمنگاه بادی
دارای طناب نجات
دارای برچسب تعمیرات
دارای اهرم ماهیگیری
دارای کیسه حمل لوازم کوچک
دارای دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...