قایق بادی دو نفره اکسپلورر Intex 58330

Intex 58330

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره اکسپلورر Intex 58330 بهترین گزینه برای داشتن گردش و تفریح در آب می باشد که دارای امکانات زیادی بوده است و امکان استفاده آسان از آن را مهیا می کند. بدنه برای استفاده دو فرد ساخته شده است و قابلیت راه اندازی آسان دارد. شما می توانید این قایق بادی را با خود در موقعیت های مختلف به همراه داشته باشید و در زمان تمایل به استفاده از آن به وسیله پمپ باد راه اندازی کنید. محصول به همراه خود دارای امکاناتی نظیر پمپ باد است که به سرعت میزان باد زیادی را وارد بدنه می کند. استحکام ایجاد شده در قایق بادی تنها با استفاده از پمپ باد و میزان بادی که وارد آن می شود تنظیم می شود و می توان از آن به راحتی استفاده کرد.

قایق بادی دو نفره اکسپلورر Intex 58330 | اینتکس ایران

زمانی که باد به میزان لازم در داخل محصول پر شود حالت بی وزنی به خود می گیرد و قادر به حفظ آن می باشد. در نتیجه بر روی سطح آب های آرام قرار خواهد گرفت و برای افراد مورد استفاده قرار می گیرد. کسانی که به سمت داشتن این محصول بی نظیر و منحصر به فرد کشیده می شوند تمایل به مهیا کردن موقعیت تفریحی در فضای آبی دارند و آن را برای اعضای خانواده خود خریداری می کنند. با داشتن خصوصیات و مزیت های گفته شده علاقه مندان می توانند قایق بادی را از فروشگاه اینتکس خریداری کنند.

خرید قایق بادی دو نفره اکسپلورر 200 | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ-
 نوع پمپ-
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 دارای دستگیره حمل
 مناسب کودکان بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...