قایق بادی جیمینی 5 نفره Bestway 65063

Bestway 65063

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
79,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی 5 نفره Bestway 65063 از طراحی مانند موشک برخوردار است که می تواند سرعت و شتاب زیادی داشته باشد. بدنه محصول سبک و قابل حمل است. به طوری که می توان به راحتی آن را با خود به همراه داشت و در موقعیت های مختلف استفاده کرد. این محصول به دلیل مقاومت بدنه بهترین گزینه برای جایگزین کردن به جای سایر قایق ها بوده است که در مسیر آب بهترین شرایط را ایجاد می کنند. بدنه محصول دارای نشیمن های جدا از هم است که افراد راحت ترین حالت ممکن را تجربه کنند. دنه از جنس پی وی سی سه لایه بوده است تا در طی استفاده حرکات آب و عوامل دیگر به آن صدمه وارد نکنند.

قایق بادی جیمینی 5 نفره Bestway 65063 | اینتکس ایران

همچنین می تواند غیر قابل نفوذ و منحصر به فرد باشد و حالت بی وزنی و شناور خود را داشته باشد. قایق بادی ساخت شرکت بست وی است و مدل جیمینی می باشد که پر فروش و منحصر به فرد است و افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. چرا که قابلیت استفاده در دریا را نیز دارد و می توان به راحتی از آن بهره مند شد. قابلیت نصب موتور بر روی این بدنه وجود دارد که افراد به راحتی می توانند سرعت بیش تری بگیرند و دربسیاری از موارد مانند مسابقات از آن لذت ببرند. قایق بادی مد نظر با داشتن مزیت های مختلف و تجهیزاتی که به همراه دارد در نمایندگی اینتکس به فروش می رسد.

خرید قایق بادی جیمینی 5 نفره | اینتکس ایران

طول330 سانتیمتر
عرض162 سانتیمتر
ارتفاع 44 سانتیمتر
تعداد نفرات5 نفر
تحمل وزن640 کیلوگرم
وزن68 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی 40*68*115 سانتیمتر
جنس بدنهپی وی سی الیافدار چند لایه
جنس کفAIR DECK
پاروآلومینیومی 
نوع جای پاروچرخشی
پمپ باددستی دوبل
طناب نجاتدارد
ساک حمل و نقلدارد
دسته حمل و نقلدارد
امکان نصب موتوردارد
برچسب تعمیراتدارد
ضمانت-
تست سلامت کالادارد
خدمات پس از فروشدارد


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...