قایق بادی جیمینی بست وی 5 نفره Bestway 65049

Bestway 65049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
79,000,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی جیمینی بست وی 5 نفره Bestway 65049 برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است و از بدنه ای جادار و مطمئن تشکیل شده است. برای استفاده از این محصول راحتی زیادی شامل افراد می شود و می توانند با داشتن اطمینان کامل از داشتن آن لذت ببرند و خرید آن را انجام دهند. از این رو می توان محصول را به راحتی در داخل آب های خروشان دریا نیز مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. این محصول بدنه ای کشیده با طول زیاد دارد به طوری که شتاب زیادی را به خود می گیرد. داشتن شتاب بالا سبب می شود که استفاده و کاربرد قایق بادی به مراتب بیش تر از سایر محصولات مشابه باشد و علاقه مندان قادر به داشتن رضایت از این محصول باشند. برای راه اندازی آسان قایق بادی نیاز به پمپ باد است که در کنار محصول وجود دارد.

قیمت قایق بادی جیمینی 5 نفره در نتیجه برای داشتن آن نیازی به صرف هزینه بیش تر نخواهد بود و به صورت رایگان ارائه می شود. امکان نصب آسان محصول وجود دارد و با داشتن دفترچه راهنما تمامی افراد قادر به راه اندازی آن خواهند بود. محصول به موتور متصل می شود و به صورت یک قایق موتوری در می آید. در نتیجه مزیت های دیگری را نیز به دنبال خواهد داشت. برای خرید قایق بادی جیمینی بست وی 5 نفره Bestway 65049 با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

قایق بادی جیمینی بست وی 5 نفره مدل Bestway 65049 ارزان

 نوعحرفه ای، 5 نفره
 تحمل وزن 640 کیلو گرم
 طول 330 سانتی متر
 عرض 162 سانتی متر
 ارتفاع 44 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه با فایبرگلاس
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 68 کیلوگرم
 دارای کف آلومینیومی
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره حمل
 دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهپمپ دستی، پاروی آلومینیومی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...