قایق بادی اکسکروشن پرو دو نفره Intex 68309

Intex 68309

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25,800,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسکروشن پرو دو نفره Intex 68309 مزیت های زیادی دارد و در بسیاری از موارد برای داشتن سرعت و شتاب بالا مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل داشتن بدنه ای با ساختار کشیده و نوک تیز افراد می توانند از این محصول منحصر به فرد به راحتی استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر ظرفیت دو نفره دارد. به همین خاطر دو فرد قادر به داشتن راحتی در زمان استفاده از قایق بادی می باشند. چرا که بدنه دارای دو بخش نشیمن و تکیه گاه بادی بوده است که از آن مجزا می باشد. از این رو زمانی که افراد تمایل به استفاده از محصول دارند بر روی آن می نشینند و ستون فقرات خود را در شرایط استاندارد قرار می دهند.

قایق بادی اکسکروشن پرو دو نفره Intex 68309 | اینتکس ایران

قایق بادی وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می شود. همچنین حرکت آن در مسیر آب نیز به سادگی رخ می دهد و می توان از وجود آن بهره مند بود. طراحی محصول زیبا و جذاب است و در آن از دو رنگ استفاده شده است. به همین خاطر است که می توان آن را برای افراد علاقه مند نیز تهیه کرد تا لذت داشتن تفریحات آبی را به دست آورند. محصول با داشتن مزیت های فراوان و گفته شده و با داشتن پمپ باد و پارو در نمایندگی اینتکس وجود دارد و برای خرید علاقه مندان آماده می باشد.

خرید قایق بادی اکسکروشن پرو دو نفره | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 180 کیلو گرم
 طول 384 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپ پمپ دستی دو کاره بزرگ
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 19.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...