قایق بادی اکسپلورر پرو 200 مدل Intex 58356

Intex 58356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
کمی صبر کنید...

قایق بادی اکسپلورر پرو 200 مدل Intex 58356 از بدنه ای سازگار برای گردش و تفریح در محیط های آبی برخوردار است و می تواند به راحتی برای استفاده در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول دارای بدنه ای اورجینال است که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. افراد می توانند با خیالی آسوده این محصول منحصر به فرد را مورد خریداری قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. خرید این قایق بادی مزیت های زیادی را به دنبال دارد و مهم ترین آن برخورداری از پمپ باد است. چرا که تمامی محصولات بادی برای راه اندازی نیاز به پمپ باد دارد که باید به خرید آن اقدام کرد. اما این محصول به صورت رایگان در کنار خود دارد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نمی باشد.

قایق بادی اکسپلورر پرو 200 مدل Intex 58356 | اینتکس ایران

وجود پارو های مقاوم نسبت به برخورد و ضربه در کنار قایق بادی سبب شده است که بدون مشکل استفاده از آن رخ دهد و افراد قادر به داشتن انواع تفریحات باشند. این محصول برای استفاده یک فرد بزرگسال و یک کودک در نظر گرفته شده است و دارای مقاومت فشار وزن آن ها تا 120 کیلوگرم می باشد. بنابراین اگر شخص استفاده کننده از محصول دارای وزن کم باشد می توان دو فرد بزرگسال را نیز برای استفاده از قایق بادی در نظر گرفت. بدنه با تمامی مزیت های گفته شده در نمایندگی بزرگ اینتکس وجود دارد و آماده سفارش می باشد.

خرید قایق بادی اکسپلورر پرو 200 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 102 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپدارد
 نوع پمپدستی
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دو عدد پاروی پلاستیکی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...