قایق بادی اکسپلورر پرو 100 مدل Intex 58355

Intex 58355

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
730,000 تومان

قایق بادی اکسپلورر پرو 100 مدل Intex 58355 توان مقاومت در برابر فشار وزن یک فرد را دارد و می تواند تا 80 کیلوگرم را تحمل کند. در نتیجه دچار آسیب نمی شود و می تواند با داشتن سازگاری زیاد برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. قایق بادی مدل اکسپلورر است و ساخت شرکت اینتکس می باشد. بنابراین از بدنه ای اصل و اورجینال برخوردار است. رویه آن از ساختار موج دار تشکیل شده است که در زمان استفاده آسایش و راحتی را نیز فراهم سازد. کسانی که بر روی این محصول قرار می گیرند می توانند بهترین لحظات را تجربه کرده و به گشت و گذار بر روی سطح آب های آرام بپردازند.

قایق بادی اکسپلورر پرو 100 مدل Intex 58355

این قایق بادی دارای بدنه ای جادار و بزرگ است. به طوری که یک فرد به راحتی بر روی آن قرار می گیرد و می تواند موقعیت دلخواهی داشته باشد. بر روی بدنه اهرم برای نگه داری از پارو وجود دارد که در نتیجه مشکلات نگه داری از پارو را نیز برطرف می سازد. همچنین در دور بدنه محصول طنابی به نام طناب نجات وجود دارد که در مواقع ضروری کاربرد دارد و می تواند مزیت داشته باشد. تمامی بخش های موجود بر روی بدنه محصول موجب ایجاد تعادل لازم برای قرار گیری بر روی سطح آب می شوند و می تواند بهترین کارایی را ایجاد سازد. علاقه مندان برای خرید قایق بادی مد نظر به فروشگاه بزرگ اینتکس مراجعه نمایند.

خرید قایق بادی اکسپلورر پرو 100

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 160 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 29 سانتی متر
 جنس رویه PVC دولایه
 جنس بخش کناری PVC دولایه
 جنس کف PVC  بادشو
 پمپ-
 نوع پمپ-
 پارودارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...