فیلتر پمپ تصفیه آب سایز B اینتکس intex 29005

intex 29005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان

فیلتر پمپ تصفیه آب سایز B اینتکس intex 29005 محصولی یدکی است که به صورت مجزا شرکت اینتکس این کالا را تولید و عرضه کرده است و با استفاده از این محصول شما می توانید با خیالی راحت اقدام به تعویض فیلتر پمپ تصفیه خود کنید. این فیلتر به صورت کاغذی طراحی شده است و مناسب برای پمپ های تصفیه فیلتری با سایز بزرگ و یا به عبارت دیگر B می باشد. در همین رابطه باید اشاره کنیم که باکس بسته بندی این محصول بسیار سبک وزن است و قطعا همین سبک وزن بودن این محصول باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید آن را حمل و نقل نمایید.

فیلتر پمپ تصفیه آب سایز B اینتکس intex 29005 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها این محصول کیفیت بسیار بالایی را هم داراست و در مدت زمان بسیار طولانی می توانید از این فیلتر استفاده کنید. از نظر قیمت نیز فیلتر پمپ تصفیه آب سایز B اینتکس intex 29005 بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و می توانید بدون نگرانی با یکبار خرید بسته به استفاده خود از استخر از آن بهره مند باشید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها و در صورتی که شما نیز دارای یک پمپ تصفیه آب هستید ، می توانید این محصول را از فروشگاه ایران اینتکس در ایران خریداری نموده و از در اختیار داشتن این محصول نهایت بهره را ببرید.

خرید فیلتر پمپ تصفیه استخر سایز B اینتکس مدل intex 29005 | اینتکس ایران

نوعفیلتر کاغذی
جنسکاغذ و پلاستیک
طول35 سانتی متر
عرض25 سانتی متر
ارتفاع 30 سانتی متر
وزن200 گرم
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب برای پمپ تصفیه آب سایز بزرگ
اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...