صندلی بادی روی آب تخت شو intex 58847

intex 58847

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان

صندلی بادی روی آب تخت شو intex 58847 جزو محصولات پر فروش و محبوبی است که به دلیل ظاهر دو حالته ای که دارد باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این محصول به صورت دو بخشی طراحی شده است و شما می توانید در هر دو حالت از این محصول فوق العاده استفاده کرده و به تفریح آبی مهیج خود بپردازید. اگر به ظاهر زیبای این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که بخش اصلی این کالا دارای ساختاری تکیه گاه دار می باشد به این صورت که شما می توانید به راحتی در ناحیه انتهایی این محصول تکیه داده و با خیالی راحت در حالتی ایده آل به استراحت بر روی آب بپردازید. دیگر ویژگی خوبی که این محصول داراست بحث قابلیت بازشوندگی این محصول می باشد که به بهترین شکل ممکن امکان بازشوندگی را برای شما فراهم کرده و تبدیل به یک تشک بادی روی آب خواهد شد.

صندلی بادی روی آب تخت شو intex 58847 | اینتکس ایران

در واقع صندلی بادی روی آب تخت شو intex 58847 در حالت بازشو دقیقا یک تشک بادی روی آب تکیه گاه دار خواهد بود که ظاهری خاص را در اختیار شما قرار خواهد داد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که رویه اصلی این محصول به صورت شیاردار طراحی شده است که شما می توانید با خیالی راحت بر روی این محصول دراز کشیده و نگران لیز خوردن از روی این محصول نباشید. علاوه بر این ها این شیاردار بودن محصول باعث شده تا یک بدنه طبی را هم در اختیار داشته باشید که دیگر ویژگی خوب این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین این کالا به راحتی و به وسیله یک عدد پمپ باد مجزا قابلیت باد شدن و راه اندازی را داراست که قطعا مزیت خوب این محصول خواهد بود. رنگ های شاد و جذاب استفاده شده در این کالا هم از دیگر خصوصیات خوبی است که این محصول در اختیار شما قرار می دهد. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش صندلی بادی روی آب از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی برای شما فراهم خواهد بود.

خرید صندلی بادی روی آب تخت شو | اینتکس ایران

 نوع تفریحی دو کاره
 طول 198 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 2.1 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب سنین مختلف
 دارای تکیه گاه سرخود
 قابلیت تاشو
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...