شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار آبی

intex 57537

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
650,000
560,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار آبی محصولی استثنایی برای کودکان عاشق خلبانی و پرواز بوده که با ساختاری شیک و زیبا و تحمل وزن استاندارد توسط برند اینتکس طراحی و تولید شده است. این شناور بادی روی آب بچگانه طراحی فانتزی و جذابی داشته که در کنار کیفیت بدنه فوق العاده بالای آن توانسته به محبوبیت بالایی در میان علاقمندان به تفریحات آبی تبدیل شود. در ویدیو بالا اینتکس ایران به معرفی کامل این شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار آبی پرداخته که توصیه می کنیم قبل از انتخاب یک شناور بادی برای فرزند خود ابتدا این ویدیو را به طور کامل تماشا کنید.


شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار آبی intex 57537 یکی دیگر از محصولاتی است که توسط شرکت اینتکس به تازگی به بازار عرضه شده است. بی شک تفریحات آبی یکی از محبوب ترین تفریح ها برای کودکان می باشد و این شناور روی آب یک محصول هیجان انگیز و بی نظیر برای بازی کودکان در استخر است. این محصول خاص به صورت یک هواپیمای بادی طراحی شده است که به رنگ آبی می باشد. این هواپیما توسط دریچه های بادی که بر روی بدنه آن قرار گرفته است راه اندازی می شود و برای این کار شما نیازمند یک پمپ باد هستید که می توانید از فروشگاه اینتکس ایران خریداری نمایید. پس از راه اندازی این محصول بر روی آب قرار می گیرد. یکی از ویژگی های خاص در طراحی این شناور، برخورداری از آبپاش است. در قسمت بالایی این شناور یک آبپاش قرار دارد که به صورت دسته هواپیما طراحی شده است و آب را به اطراف می پاشد.

خرید شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار اینتکس

این شناور هیجان انگیز برای کودکان بسیار سرگرم کننده بوده و هدیه ای مناسب نیز به شمار می رود. علاوه بر این ها این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای مقاومت زیادی می باشد. لازم به ذکر است که تحمل وزن ذکر شده برای این شناور بادی، مختص استفاده بر روی آب می باشد و بر روی زمین نباید بر روی این شناور بنشینید و از جامپینگ بر روی آن جلوگیری شود. از کشیدن این شناور بر روی زمین خودداری کنید و اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. در صورت بروز آسیب نیز می توانید جهت تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس ایران تماس بگیرید. در دو طرف این شناور دستگیره هایی تعبیه شده است که به خوبی تعادل کودک را بر روی آب حفظ می کند. برای خرید شناور روی آب طرح هواپیما آبپاش دار آبی intex 57537 با قیمتی ارزان به سایت اینتکس ایران مراجعه نمایید.

فروش شناور بادی روی آب طرح هواپیما آبی رنگ

 نوع تفریحی
 طول 132 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 جنس بدنه PVC دو لایه
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 پمپ-
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای دستگیره تعادل
دارای تفنگ آبپاش دار
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...