شناور روی آب تکیه گاه دار نارنجی intex 56512

intex 56512

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
570,000 تومان

شناور روی آب تکیه گاه دار نارنجی intex 56512 از سری محصولات برند و اصل است که با کیفیت بالا می تواند بهترین اوقات را برای افراد ایجاد سازد. این محصول بی نظیر از ساختاری برخوردار است که راحتی را برای استفاده کنندگان مهیا می سازد و می تواند به جهت رسیدن به آرامش در افراد بر روی سطح آب های آرام مورد استفاده قرار گیرد. از این رو شناور بادی مد نظر را می توان برای تمامی کسانی مد نظر قرار داد که قادر به قرار گیری به حالت نشسته بر روی محصول می باشند و با توجه به داشتن تکیه گاه راحت و طبی می تواند موقعیت را برای بهره مندی افراد از شرایط به وجود آمده استفاده کرد. تکیه گاه بادی که در این محصول ایجاد شده است که رویه ای طبی و مواج دارد و می تواند ستون فقرات و کمر را در موقعیت استاندارد قرار دهد. از این رو تمامی امکانات لازم برای قرار گیری در ایمن ترین حالت ممکن را دارا می باشد.

شناور روی آب تکیه گاه دار نارنجی

در کناره های محصول دستگیره های پلاستیکی وجود دارد که به نام دستگیره نگه دارنده مشهور می باشد. این بخش از محصول می تواند برای حفظ افراد بر روی سطح شناور بادی موثر باشد و همچنین تعادل لازم را به محصول ببخشد. با داشتن تعادل افراد می توانند بر روی این محصول و بر روی سطح آب های آرام قرار گیرند و از شرایط به وجود آمده لذت ببرند. با استفاده از شناور بادی تفریحی خاص و جدید برای افراد رقم می خورد و قابلیت به همراه داشتن این محصول وجود دارد. در زمان رفتن به مسافرت و گردش به مکان هایی که دارای آب های آرام می باشد می توان این محصول را با خود به همراه داشت تا در نتیجه از وجود آن در فضای آبی لذت برد و بهترین اوقات را به دست آورد. شناور روی آب تکیه گاه دار نارنجی intex 56512 با کیفیت و اصل است و در فروشگاه اینتکس ایران به فروش می رسد.

خرید شناور روی آب تکیه گاه دار نارنجی کودک

نوع تفریحی
 قطر 102 سانتی متر
 آرگونومی ساخت گرد
 وزن 850 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ نارنجی
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر
 طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...