شناور روی آب تکیه گاه دار صورتی intex 56512

intex 56512

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
570,000 تومان

شناور روی آب تکیه گاه دار صورتی intex 56512 یکی از خاص ترین محصولاتی است که با بدنه مقاوم و با کیفیت می تواند نیاز افراد برای داشتن بهترین تفریحات آبی را برطرف سازد. شناور بادی مد نظر قادر به قرار گیری بر روی سطح آب های آرام مانند استخر می باشد که دارای تعادل نیز بوده است و مقاومت کافی در خصوص چنین قرار گیری را نیز دارد. شناور بادی را می توان برای استفاده در مسافرت و گردش به همراه داشت و به راحتی نسبت به راه اندازی آن اقدام کرد. چرا که دارای دریچه های ورود باد می باشد تا با اتصال به پمپ باد پر شدن بدنه آغاز می شود و در نهایت محصول برای استفاده آماده می گردد. چنین محصول بی نظیری با بدنه ای که از جنس وینیل می باشد ساخته شده است و با ضد حساسیت بودن توجه عده زیادی از افراد را به خود جلب کرده است. از این رو برترین محصولی است که امروزه افراد می توانند برای داشتن تفریحات مهیج آبی آن را مورد استفاده قرار دهند.

شناور روی آب گرد تکیه گاه دار صورتی

این محصول دارای رنگ های متنوع است اما در خصوص محصول معرفی شده که به رنگ صورتی می باشد می توان آن را به عنوان یک وسیله تفریحی برای کودکان دختر مورد استفاده قرار داد. با وجود این که محصول برای کودکان بالای هشت سال می باشد می توان آن را مناسب استفاده و بهره برداری نوجوانان نیز در نظر گرفت و نسبت به داشتن آن اقدام کرد. سازگاری بدنه در خصوص قرار گیری در فضا های آبی و غیر قابل نفوذ بودن بدنه نسبت به آب و رطوبت می تواند توجه افراد را به خود جلب کند و در نتیجه جزو محبوب ترین محصول بادی برای استفاده در فصول گرم سال باشد. شناور روی آب تکیه گاه دار صورتی intex 56512 مقاوم و اصل تنها در نمایندگی محصولات بادی اینتکس به فروش می رسد که می توان آن را خریداری نمود.

خرید شناور روی آب گرد تکیه گاه دار

نوع تفریحی
 قطر 102 سانتی متر
 آرگونومی ساخت گرد
 وزن 850 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ صورتی
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر
 طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...