شناور بادی شورتی کودک یونیکورن intex 59570

intex 59570

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
585,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک یونیکورن intex 59570 پر فروش ترین محصول بادی است که برای رده سنی کودک ساخته شده است و به دلیل داشتن طرح یونیکورن مخاطبان زیادی دارد و جزو محبوب ترین طرح های مورد استفاده در ساخت محصولات کودک می باشد. رنگبندی و ساختار این محصول مطابق با سلیقه کودکان است و برای آن ها بهترین شرایط را ایجاد می کند تا در نتیجه بتوانند در محیط های آبی دارا تفریحات آبی باشند. از نظر ظاهر این محصول بهترین محصولی است که می تواند به عنوان یک هدیه برای کودکان خریداری شود و برای آن ها ساعات لذت بخشی را ایجاد نماید. از این رو شناور بادی مناسب و کاربردی است و در واقع نسل جدید از شناور های بادی است که برای رده سنی کودک ساخته شده است.

فروش شناور بادی شورتی کودک طرح یونیکورن

محصول را می توان با داشتن دو حفره در مرکز خود استفاده کرد که در واقع محل قرار گیری پاهای کودکان می باشد. این بخش می تواند حضور کودکان بر روی سطح آب را تضمین کند و مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب شود. در نتیجه منحصر به فرد و کاربردی است و می تواند نیاز افراد به داشتن امکان تفریحات آبی را پاسخ بدهد. شناور بادی مدل شورتی می باشد و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو می توان بهترین اوقات را رقم زد که با داشتن طرح یونیکورن تمامی کودکان را به راحتی مجذوب خود می نماید. شناور بادی شورتی کودک یونیکورن intex 59570 با قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد که امکان خرید حضوری و یا غیر حضوری از آن وجود دارد. خرید غیر حضوری این محصول از طریق مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس ایران صورت می گیرد که راحت ترین روش برای خرید است و در هر وقت و مکانی می توان سفارش خود را ثبت نمود.

شناور بادی شورتی کودک طرح اسب تک شاخ

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...