شناور بادی شورتی کودک ماشین bestway 83943

bestway 83943

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک ماشین bestway 83943 هم از سری محصولاتی است که قطعا می تواند گزینه ای فوق العاده برای شناور ماندن کودکان بر روی آب باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول به گونه ای طراحی شده است که دقیقا طرحی شبیه به یک ماشین را داراست و همین عامل نیز باعث شده تا جلوه این محصول بسیار دیدنی و خاص باشد و در واقع کودک این حس را داشته باشد که دارای یک ماشین شخصی می باشد. رنگ نارنجی این محصول نیز باعث شده تا یک رنگ شاد باشد و به بهترین شکل ممکن کودک بتواند با روحیه بالا از این محصول استفاده کند. مزیت مهم دیگری که این محصول داراست بحث وجود چرخ ها و لاستیک های این شناور شورتی است که هر یک از این موارد به صورت مجزا باد شده و شکل و شمایل طبیعی و جذابی را به این محصول بخشیده است.

شناور بادی شورتی کودک ماشین bestway 83943 | اینتکس ایران

در کنار این نکات وجود یک عدد فرمان بر روی شناور بادی شورتی کودک ماشین bestway 83943 باعث شده تا کودک حس هدایت این محصول بر روی آب را داشته باشد که جزو مزایای خوب این کالا نیز به شمار خواهد رفت. مسئله مهم دیگری که باید اشاره داشته باشیم نوع طراحی ضخیم این محصول می باشد که سبب شده تا نگرانی از بابت آسیب دیدن این محصول نیز نداشته باشید. شرکت بست وی این محصول زیبا را با بهترین کیفیت و کارایی برای کودکان بالای سه سال ارائه کرده است که شما می توانید هم اکنون اقدام به خرید و ثبت سفارش این شناور شورتی از سایت فروشگاه اینتکس ایران نمایید.

خرید شناور بادی شورتی کودک ماشین مدل bestway 83943 | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 117 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
ارتفاع40 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 600 گرم
 سازندهبست وی
 پمپندارد
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...