شناور بادی شورتی کودک طرح هندوانه intex 56592

intex 56592

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک طرح هندوانه intex 56592 یکی از لوازم جهت تفریحات آبی برای کودکان بوده و همچنین از ایمنی کاملی نیز برخوردار بوده است. این حلقه شنا بادی یک محصول مناسب برای بازی و تفریح کودکان جهت استفاده در استخرها و آب های آرام می باشد. این شناور بادی شورتی دارای رنگ بدنه قرمز و سبز با طرح هندوانه می باشد که بسیار چشم گیر بوده و قابل توجه بسیاری از کودکان قرار دارد. این شناور بادی کودک مخصوص کودکان در نوع شورتی بوده که یکی از جالب ترین محصولات تفریحی مناسب سنین کودکان می باشد. این حلقه شنا که ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم می باشد. این محصول در واقع می تواند به عنوان یک نجات غریق نیز برای فرزندان شما کاربرد فراوان نیز داشته باشد.

شناور بادی شورتی کودک طرح هندوانه intex 56592 | اینتکس ایران

محصولی که کودکان هنگام استفاده از آن به خوبی پای آن ها در قسمت حلقه ها مانند شورت قرار گرفته شد و می توانند با حالتی ایمن و تعادل کامل در آب های آرام از تفریح آبی خود لذت ببرند. این محصول بادی با راحتی فراوان در رنگ و طرح های مختلف تولید شده است. این شناور بادی شورتی دارای جنس درجه یک و با کیفیت بالا بوده و تحمل بالایی در برابر فشار و ضربه دارد که ساخته شده در طرح و رنگ های بسیار زیبا می باشد .این محصول تولید شرکت اینتکس برای کودکان 1 تا 2 سال بوده و از جنس مستحکم و مقاوم بوده که ضد حساسیت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول با همکاران ما در شرکت اینتکس ایران تماس حاصل فرمایید.

خرید شناور بادی شورتی کودک طرح هندوانه مدل intex 56592 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 74 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 0.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...